Registracija | Prijava

Istraživanje objavljeno u medicinskom časopisu British Medical Journal ukazuje na to da veće količine čokolade mogu imati utjecaja na smanjenje rizika od razvoja srčanih bolesti čak za jednu trećinu.

Rezultati potvrđuju zaključke postojećih istraživanja koja se uglavnom slažu po pitanju moguće korisne veze između čokolade i zdravlja srca. Autori naglašavaju da su potrebna daljnja istraživanja kako bi se provjerilo je li za smanjenje rizika zaista odgovorna čokolada ili se ono pak može objasniti nekim drugim čimbenikom koji nije uzet u obzir. Rezultati istraživanja predstavljeni su na kongresu Europskog kardiološkog društva u Parizu u ponedjeljak, 29. kolovoza 2011. godine.

Attached file(s)

223.jpg

Ko je glasao za ovu vest



ukusno! je ono što se ljudima sviđa! Sav sadržaj je postavljen i izglasan od strane ukusno! zajednice korisnika. Delite, otkrivajte, volite, mrzite, komentarišite i promovišite ideje, stavove i stvari koje su Vama bitne!