Registracija | Prijava

Svakodnevno ispijanje najmanje tri šalice crnog čaja na dan smanjuje krvni tlak za dva do tri milimetra u živi, a samim time i čuva zdravlje srca, otkriva studija.

Tri šalice crnog čaja na dan smanjuju sistolički i dijastolički krvni tlak, pokazalo je australsko istraživanja na ljudima u dobi od 35. do 75. godina, a prenosi Daily Mail. Prva skupina volontera je tijekom šest mjeseci svaki dan pila tri šalice crnog čaja, a druga skupina je pila placebo. Oni koji su pili čaj imali su niži sistolički i dijastolički tlak za dva do tri milimetra u živi, potvrđuje istraživanje.


Attached file(s)

1155.jpg

Ko je glasao za ovu vest



ukusno! je ono što se ljudima sviđa! Sav sadržaj je postavljen i izglasan od strane ukusno! zajednice korisnika. Delite, otkrivajte, volite, mrzite, komentarišite i promovišite ideje, stavove i stvari koje su Vama bitne!